VILA!??

Det som stod skrivet på mitt dagsschema idag var ett stort VILA! Sov så oerhört dåligt inatt så jag har varit riktigt seg hela dagen, var iväg till smyckesaffären på förmiddagen och när jag var på väg hem tänkte jag att nu ska jag lägga mig i soffan o slappa resten av dagen, Jaha ja, vad hände då? Som vanligt kunde jag inte hålla mig utan det blev att jag satt i soffan och smyckade ist haha. När jag var i affären hittade jag "stommar" till öronhängen som var heeelt underbara. Köpte också nya vackra svart/vita kulor. Här nedan ser ni vad jag fick ihop av min "vilodag" ;)
Priserna för dessa smycken är:
Svart/vitt armband 70:-
Vitt/silvrigt armband 65:-
Öronhängen: 59:-




Smyckesaffären heter Ziz och de har en websida med adress: www.zizdesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0