Smidig pärl/smyckedels förvaring till en billlig peng!

När min smyckes tillverkning började öka, kände jag att jag hade för mycket grejer på för liten plats, haha. Allt låg huller om buller i en liten korg, med 50 olika påsar med saker, då hittade jag denna underbara förvaringsställning hos www.sparkop.se , Den står på en platta som  går att snurra med hjälp av handtaget där uppe, mycket smidigt, det finns 24 burkar i ställningen, en dröm för alla smyckestillverkare :D. Kan starkt rekommendera denna! Jag ska absolut köpa en till då jag börjar få lite FÖR mycket saker nu haha. Priset på denna underbara förvaring är endast 129:- .(Bilden är lånad från sparköps hemsida). Som ni ser kan man förvara i princip vad som helst i denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0