Paket 1 inkommet idag :D samt nya berlocker från Ziz.....





ÄNTLIGEN! Idag fick jag äntligen hem mitt efterlängtade paket från Pärlgrossisten, i paketet fanns de: berlockmix(snäcka,gitarr,nyckelpiga,löv) smyckesdisplayer, en ljuslila kedja, gröna och höstbruna rosor, hjärtan, lönnblad, connectors, pärlskruvar, lås, klämpärlor, trollsländor (berlock), En nyckel(berlock) 2 prinsesskronor(lila och röd), en påse med härligt gröna glittrande pärlor, samt nga mer små saker, var även tillbaka på Ziz idag och inköpte de underbart vackra större berlockerna i glas som ni ser på bild nr 2 på första raden. köpte också in några mer prinsesskronor då de snabbt blev populära :D...Har även dekorerat lite med mina nyinköpta presentaskar, lite roligare sätt att leverera smycken till kunden på :D. Nu inväntar jag paketet från Lilla pärlan också,  förhoppningsvis anländer det i morgon :D så får vi se vad ja kan få ihop i helgen. Kommer så klart visa er vad som fanns i paket nummer 2 då också :D










Kommentarer
Postat av: matilda*

åååh det är nästan man blir sugen på att pärla! :D riktigt fina saker:)

2011-12-16 @ 10:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0