Inget är som väntans tider....

Ni vet vad de säger... "Inget är som väntans tider" och det är just vad jag sitter i nu, har beställt hem varor från det underbara företaget www.parlgrossisten.se det tragiska är att de ska slå igen, så nu säljer de ut allt för 50% rabatt. Har under halva min tid som smyckestillverkare inhandlat mina saker därifrån. så när jag fick höra att de ska slå igen, blev jag lite deppig, men det är bara att ta nya tag och leta upp en ny onlineaffär, och jag har lyckats hitta en, som har bra varor, och bra priser :D www.lillaparlan.se detta är en sida jag kan rekommendera starkt :D
Så nu inväntar vi paketet och sen får vi se vad jag kan få ihop för nya smycken :D

Kommentarer
Postat av: matilda

kolla in http://parldesign.com/

:)

2011-12-12 @ 16:51:55
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: matilda

oj var inte meningen att länka till mammas blogg det kom av sig själv:P ska ta bort det nu hehe

2011-12-12 @ 16:53:37
Postat av: matilda

men ofta man inte kan ta bort inlägg?? haha

2011-12-12 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0