Ett blivande armband.......



I fredags var jag och besökte en smyckedels affär som jag nyligen hittat här i stan, de hade MASSA fina saker, ni vet hur ett barns ögon glittrar när de får paket.......well.... så där såg jag ut när ja kom in i rummet de hade med smyckessaker från golv till tak! :) Handlade inte så mycket då för hade inte tiden :( men jag hann med att inhandla dessa underbara lila/svarta pärlor som ska bli ett armband där de vackra silverblommorna ska sitta emellan varje pärla. Sen kommer armbandet avslutas med en valfri berlock, kom ihåg att om detta armband är något ni vill beställa går det att få i valfria färger och storlekar på pärlorna :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0