Kärt återseende....

Kärt Återseende!
 

Jag har den sista tiden haft så mycket saker som skett runt omkring mig att jag tappade all min inspiration, 
och det har inte funnits egentligen någonting alls som kunnat ge mig ny inspiration, men så en dag var jag ute på stan med min älskade syster, och hon fick för sig att vi skulle in på Gina Tricot, väl inne hittade jag ett mycket fint halsband som jag bestämde mig direkt för att detta måste jag ha, just då hade de också 75% på utvalda accessoarer och bland dessa just mitt halsband. så istället för 99:- fick jag det för 25:-!!!! som hittat :) , det tragiska är att då jag har barn på besök hemma är det nu borta :(
Men hur som helst, tack vare detta så började det ploppa upp lite ideér i huvudet, så jag gick och köpte lite pärlor på Ziz design här i stan och satte mig för att göra lite liknande halsband som det jag hade köpt, det jag ändrade var att istället för att göra ett halsband med en fast berlock så satte jag i karbin lås så att jag kan byta berlock på halsbanden :)
Och så klart så blev det även ett och ett annat armband då jag som ni alla vet ÄLSKAR armband :)
Så jag hoppas på att från och med nu vara mer aktig här på bloggen :)
Här kommer bilder på det jag gjort sen sist :)
ENJOY!
 


Kommentarer
Postat av: Bea ♥

MashaAllah, alltid lika fina smycken :D Brrrrraaa Jooobbat Lisa :D ♥

Svar: tack älskade bea <3
Lisa

2012-11-18 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0