De utlovade bilderna :D

Nu äntligen har jag fått iordning det sista på smyckena jag gjorde igår, och jag är så glad att vi numera har en proffesionell kamera hemma så att det blir mer "detaljerade" bilder, inte så kul när pärlorna inte får sin rätta färg eller när man inte kan få fram om det är något speciellt på pärlorna :D


Jag fullkomligt ÄLSKAR detta armband, fastnade direkt för dessa underbara pärlor, Det går även att få i svart, brunt eller lila istället för grönt :D


Här har jag kombinerat två "blom" pärlor, ljusrosa och ljuslila, tycker personligen det blev en härlig kombination. Därför fick den en berlock i form av en silverplatta som det står "happiness"på.

Här har vi ett enkelt armband med små svarta pärlor med vita streck åt olika håll, de har även format små vita hjärtan av "strecken".

De sista dagarna har jag haft en hel del inspiration, och jag är väldigt nöjd med allt jag fått ihop den sista tiden, känns skönt att va igång ordentligt igen efter en bra tids "latande".
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: matilda*

WOW mashaallah de blev ju verkligen kanonsmnygga :O:O :D:D:D <3 pusss :D

2011-12-24 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0