Ett helt annat ämne.....

Kära läsare!
Från smycken till ett helt annat ämne. MILLA och BULLHJÄLPEN....
Satt ikväll och kollade på Svenska hjältar galan och såg Årets förebild 2001 Milla Martin få sitt pris, Milla är en glad och helt underbar 9 årig flicka som startat Bullhjälpen för att samla in pengar till Afrikas Horn.
Hon säljer bullar och allt hon och hennes kompisar får in skänker de, men inte nog med detta, hon har inspirerat barn runt om i hela landet att hjälpa till. Nu har hon tillsammans med bullhjälparna samlat in över 200 000kr!!!!!!
Jag vill nu be er alla att gå in på Millas blogg och hjälpa henne, antingen att era barn kan bli bullhjälpare eller att vi alla skänker en liten summa för att hjälpa denna fantastiska flicka!
Hon är inte bara en förebild för barnen i Sverige men även för mig och alla vuxna.
Hon hade även som förslag att vi som är "gamla" kan virka dukar eller laga sylt o sälja, jag kommer nog hoppa det och skänka en del av mina smyckepengar! Så ni hjälper även till när ni köper smycken av mig ;)


www.bullhjalpen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0